20 ANYS FENT ESCOLA

L'equip docent: Montse López, Mònica Holguín, Cristina Garcia, Mònica Singla, Aida Clarió, Helena Agullé, Mònica Garcia, Aida Masdemont, Tamara Serrano, Nuri Senen, Laura Aguilar.

I el nostre cuiner: Pau Garcia

Les persones encarregades de la neteja: Pepi Peinado i Luísa Romero.

L'escola

L’Ajuntament de Sarrià de Ter posa en funcionament l'Escola bressol municipal Confetti el curs 2002-2003. Provisionalment va ser instal·lada al Centre Cívic la Cooperativa. Des de finals d’abril de l’any 2003 s'ubica en el seu emplaçament actual i definitiu, al costat del CAP Sarrià, al Pla de l’Horta.

Des de llavors l'escola ha crescut i ha ampliat els seus espais.

L’Escola Bressol Municipal CONFETTI és un centre educatiu que fomenta el respecte i el desenvolupament global de l’infant conjuntament amb les famílies.

Les nostres finalitats són:

•   Respectar la individualitat i les necessitats bàsiques de cada infant.
  •   Afavorir el desenvolupament de l'autonomia de l'infant.
  •   Ser una escola capaç de prevenir desigualtats i fracassos tant escolars com socials.

Aquest curs 2022-2023 som 63 infants distribuïts amb sis aules:

•   Aula dels nadons amb 8 infants - Aula dels coets
  •   Aula d'1-2 anys petits amb 5 infants - Aula dels globus
  •   Aula d'1-2 anys mitjans amb 7 infants - Aula dels zeppelins
  •   Aula d'1-2 anys grans amb 11 infants i 2-3 petits amb 2 infants - Aula de les motos
  •   Aula de 2-3 anys amb 15 infants - Aula dels camions
  •   Aula de 2-3 anys amb 16 infants - Aula dels avions i helicòpters

*Els grups dels camions i les motos per tal d'afavorir un tracte més individual cap a l'infant, es divideixen en tres grups: cotxes amb 9 infants, motos amb 9 infants i camions amb 10 infants. Així tenim el grup reduït en els moments de les propostes d'activitats, en els moments dels àpats i en els moments de canvi de bolquer i hàbits d'higiene.

L'equip Confetti

L'equip que treballa a l'EBM Confetti som professionals de l'educació que creiem en l'infant com a ésser competent, amb curiositat, amb iniciativa, amb capacitat per aprendre. Un infant actiu, que precisa de moviment i que és el protagonista del seu aprenentatge.

L'equip vetlla per un entorn afectiu que proporcioni a l'infant seguretat, afecte i confiança.

Les educadores acompanyem l'acció de l'infant, li donem suport i anem marcant petits límits segons la seva actuació.

El personal responsable del centre són: l’equip directiu format per la directora i la secretària, l’equip docent amb vuit educadores. I el personal de serveis: el cuiner i l'ajudant de cuina.

L'equip directiu esta format per la directora Mònica Singla i la secretaria Nuri Senen.

L'equip docent: Montse López, Aïda Masdemont, Nuri Senen, Mònica Garcia, Laura Aguilar Helena Agullé, Cristina Garcia, Tamara Serrano i Mònica Holguín.

Les educadores que cobreixen les reduccions de 1/3 per la tarda: Mónica Holguín i l'Aïda Clarió.

El personal de serveis: el cuiner Pau Garcia i l'ajudant de cuina/neteja Pepi Peinado.

El personal de neteja: Luísa Romero

escolabressol@sarriadeter.cat