CELEBRANT ELS 20 ANYS DE L'ESCOLA BRESSOL (2002-2022)

L'escola

L’Ajuntament de Sarrià de Ter posa en funcionament l'Escola bressol municipal Confetti el curs 2002-2003. Provisionalment va ser instal·lada al Centre Cívic la Cooperativa. Des de finals d’abril de l’any 2003 s'ubica en el seu emplaçament actual i definitiu, al costat del CAP Sarrià, al Pla de l’Horta.

Des de llavors l'escola ha crescut i ha ampliat els seus espais.

L’Escola Bressol Municipal CONFETTI és un centre educatiu que fomenta el respecte i el desenvolupament global de l’infant conjuntament amb les famílies.

Les nostres finalitats són:

•   Respectar la individualitat i les necessitats bàsiques de cada infant.
  •   Afavorir el desenvolupament de l'autonomia de l'infant.
  •   Ser una escola capaç de prevenir desigualtats i fracassos tant escolars com socials.

Aquest curs 2023-2024 som 65 infants distribuïts amb sis aules:

•   Aula dels nadons amb 8 infants - Aula dels coales
  •   Aula d'1-2 anys petits amb 7 infants - Aula dels tucans
  •   Aula d'1-2 anys mitjans amb 7 infants - Aula dels lloros
  •   Aula d'1-2 anys grans amb 10 infants - Aula dels hipopòtams
  •   Aula de 2-3 anys amb 15 infants - Aula dels elefants
  •   Aula de 2-3 anys amb 18 infants - Aula dels tigres i lleopards

L'equip Confetti

L'equip que treballa a l'EBM Confetti som professionals de l'educació que creiem en l'infant com a ésser competent, amb curiositat, amb iniciativa, amb capacitat per aprendre. Un infant actiu, que precisa de moviment i que és el protagonista del seu aprenentatge.

L'equip vetlla per un entorn afectiu que proporcioni a l'infant seguretat, afecte i confiança.

Les educadores acompanyem l'acció de l'infant, li donem suport i anem marcant petits límits segons la seva actuació.

L'equip directiu esta format per la directora Mònica Singla i la secretaria Nuri Senen.

L'equip docent: Montse López, Nuri Senen, Mónica Garcia, Helena Agullé, Cristina Garcia, Tamara Serrano, Laura Aguilar, Mònica Holguín, Mònica Codina i Elena Virolés. En cas de suplències l'ajuntament de Sarrià de ter disposa d'una borsa de treball creada al mes d'agost de 2023.

El personal de serveis: el cuiner Pau Garcia i l'ajudant de cuina/neteja Pepi Peinado.

El personal de neteja: Luísa Romero

EBM CONFETTI