CELEBRANT ELS 20 ANYS DE L'ESCOLA BRESSOL (2002-2022)

L'escola

LAjuntament de Sarrià de Ter posa en funcionament l'Escola bressol municipal Confetti durant el curs 2002-2003. Provisionalment va ser instal·lada al Centre Cívic la Cooperativa.

Des de finals d’abril de l’any 2003 s'ubica en el seu emplaçament actual i definitiu, al costat del CAP Sarrià, al Pla de l’Horta.

Des de llavors l'escola ha crescut i ha ampliat els seus espais.

L’Escola Bressol Municipal Confetti és un centre educatiu que fomenta el respecte i el desenvolupament global de l’infant conjuntament amb les famílies.

Les nostres finalitats són:

•   Respectar la individualitat i les necessitats bàsiques de cada infant.
  •   Afavorir el desenvolupament de l'autonomia de l'infant.
  •   Ser una escola capaç de prevenir desigualtats i fracassos tant escolars com socials.

Aquest curs 2023-2024 som 66 infants distribuïts amb sis aules:

•   Aula Infantil 0 amb 9 infants - Aula dels coales
  •   Aula Infantil 1 petits amb 7 infants - Aula dels tucans
  •   Aula Infantil 1 mitjans amb 7 infants - Aula dels lloros
  •   Aula Infantil 1 grans amb 10 infants - Aula dels hipopòtams
  •   Aula Infantil 2 amb 15 infants - Aula dels elefants
  •   Aula Infantil 2 amb 18 infants - Aula dels tigres i lleopards

L'equip Confetti

L'equip que treballem a l'EBM Confetti som professionals de l'educació que creiem en l'infant com a ésser competent, amb curiositat, amb iniciativa, amb capacitat per aprendre. Un infant actiu, que precisa de moviment i que és el protagonista del seu aprenentatge.

L'equip vetlla per un entorn afectiu que proporcioni a l'infant seguretat, afecte i confiança.

Les educadores acompanyem l'acció de l'infant, li donem suport i anem marcant petits límits segons la seva actuació.

L'equip directiu esta format per la directora Mònica Singla i la secretaria Nuri Senen.

L'equip docent: Montse López, Nuri Senen, Mónica Garcia, Helena Agullé, Cristina Garcia, Tamara Serrano, Laura Aguilar, Mònica Holguín, Mònica Codina i Elena Virolés. En cas de suplències l'ajuntament de Sarrià de Ter disposa d'una borsa de treball creada al mes d'agost de 2023. Aquest curs la baixa maternal de la Laura queda coberta per la Teresa Batllosera.

El personal de serveis: el cuiner Pau Garcia i l'ajudant de cuina/neteja Pepi Peinado.

El personal de neteja: Luísa Romero

EBM CONFETTI