L'AMPA Confetti

L’AFA és l’associació de famílies dels alumnes de l’escola bressol.

Podem formar part de l’AFA tots aquelles famílies que tenim ganes de col·laborar, participar i millorar l’educació, el funcionament i l'organització de l’escola dels nostres fills i filles; o pel sol fet de tenir l’infant a la mateixa.

A l’AFA, s'hi pot participar de qualsevol manera, activa o passiva: amb la presa de decisions, aportant idees o únicament amb el pagament de la quota.  Qualsevol cop de mà és important per als nostres fills i filles!

L'únic requisit per associar-se a l'AFA és satisfer la quota (anual i per família a l'escola).

L’AFA organitza vàries activitats durant l’any escolar, com la Castanyada, els Patges Reials, el Carnestoltes, Sant Jordi, la festa de final de curs...

Però també potenciem la participació de les famílies en activitats internes com els shows del divendres (on hi poden participar les famílies explicant contes, cantant cançons o fent activitats per als nens), fer d'interlocutors entre pares i mares i l’escola així com mantenir a les famílies  informades de tot el que fan els petits.

L’AFA també proporciona recursos als infants, els regala llibres i material didàctic durant l’any.

Necessitem les idees de tots!