L'AFA Confetti

L’AFA és l’associació de famílies dels alumnes de l’escola bressol.

Podem formar part de l’AFA tots aquelles famílies que tenim ganes de col·laborar, participar i millorar l’educació, el funcionament i l'organització de l’escola dels nostres fills i filles; o pel sol fet de tenir l’infant a la mateixa.

A l’AFA, s'hi pot participar de qualsevol manera, activa o passiva: amb la presa de decisions, aportant idees o únicament amb el pagament de la quota.  Qualsevol cop de mà és important per als nostres fills i filles!

L'únic requisit per associar-se a l'AFA és satisfer la quota (anual i per família a l'escola).

L’AFA organitza vàries activitats durant l’any escolar, com la festa de Nadal amb els patges Reials, el berenar de Carnestoltes, la festa de final de curs...

Les famílies també poden participar en activitats internes, explicant un dia un conte o cantant cançons en els grups d'I2...

L’AFA també proporciona recursos als infants, els regala llibres i material didàctic durant l’any.

Necessitem les idees de tots!

EBM CONFETTI

C/ Mossen Cinto Verdaguer nª 1