Visita virtual a l'escola Confetti

Les aules: 2-3 anys, 1-2 anys mitjans (nascuts del juny al setembre), 1-2 anys petits (nascuts en últim trimestre), 1-2 anys grans (del gener al maig), aula nadons.
Els patis: nadons, 1-2 anys, 2-3 anys.
La cuina de l'escola.
EBM CONFETT.MOV
Formato de video QuickTime 92.3 MB

Preinscripcions curs 2020-2021 del 13 al 22 de maig

PAS 1: emplenar INSTÀNCIA

PAS 2: emplenar el formulari i adjuntar documentació

Llistat provisional

llistat provisional.pdf

Llistat d'admesos

llistat d'admesos.pdf

Calendari:

Del 13 al 22 de maig: període de preinscripcions. 25-26-27 de maig sol·licituds presencials només en casos excepcionals.

Les dates proposades pel mes de juny són provisionals i poden variar en funció de l'evolució de la pandèmia.

2 de juny: llista provisional amb les puntuacions de cada sol·licitud.

del 3 al 9 de juny: presentació de reclamacions.

entre el 10 i el 12 juny: sorteig desempat.

16 juny: llista definitiva ordenada.

Del 17 de 23  juny: formalització de la matrícula

DOCUMENTACIÓ

Documentació acreditativa per puntuacions prioritàries

• DNI, del pare, mare, tutor/a legal. (passaport o altres documents de identitat o la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres). L’adreça cal que coincideixi amb la de la sol·licitud. En el moment de formalitzar la matrícula cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça o bé la petició d’hora per tal de formalitzar el canvi.
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • TIS (targeta d’identificació sanitària) de l’alumne.

Documentació acreditativa per puntuacions complementaries:

• Si aquest s'al·lega  DNI  dels avis
  • Si aquest s'al·lega carnet de família nombrosa o família monoparental vigent.
  • Certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar i Família, si s'al·lega aquesta circumstància.

Penalització de la falsedat o frau: la falsedat o frau en les dades aportades en la preinscripció comportarà la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.

CRITERIS D'ADMISSIÓ

• Quan el domicili del pare o la mare o tutor/a legal estigui a Sarrià de Ter: 4 punts.
  • Quan hi hagi un informe vinculant per part de Serveis Socials: fins a 3 punts.

CRITERIS COMPLEMENTARIS en cas de situació d’empat:

PLACES QUE S'OFEREIXEN PEL CURS 2020-2021

• GRUP DE NADONS ( nascuts el 2020)  8 places
  • GRUP DE 1-2 ANYS ( nascuts el 2019)   25 places
  • GRUP DE 2-3 ANYS ( nascuts el 2018)  8 places

PREUS CURS 2020-2021

HORARI                                  PREU

8’45h a 17h  209€                     333 € (quota per 20 dies lectius, dinar i berenar inclòs) menjador fix (per dia) 6,20€

menjador ocasional (per dia) 7,40€

HORARI                                 PREU

8’45h a 12h i de 15h a 17h          193 € (berenar inclòs)

Hora d'acollida 7:45h a 8:45h    20,50€ (mensuals)

Dia esporàdic 3€ (dia)

*Descompte -20% de la quota, per famílies nombroses, famílies amb dos infants al centre, famílies monoparentals i NEE.

Matrícula: 100€ en el moment de la inscripció. No es retorna en cas de baixa.