PLA D'OBERTURA DE L'EBM CONFETTI

El 2 de maig de 2020 s'obre l'EBM Confetti amb tota una sèrie de recomenacions que trobareu escrites en el document adjunt.

PLA D'OBERTURA EBM CONFETTI..pdf

PLA D'ACTUACIÓ CURS 2020-2021

Aquest Pla d'actuació recull les mesures sanitàries que s'hauran de seguir per tal d'obrir l'escola bressol al setembre de 2020.

Si el moment sanitari varia, es modificarà aquest Pla seguint les recomanacions del Departament de Salut i Educació de la Generalitat de Catalunya.

Pla d’actuació 2020-21.pdf
Documento Adobe Acrobat 1.3 MB

BENVINGUDA FAMÍLIA!

Benvolguda família,

L’equip docent us donem la benvinguda a l’EBM Confetti.

Us oferim una segona casa on juntament amb vosaltres vetllem pel benestar del vostre fill/a.

Des del curs 2002/2003 anem construint el nostre projecte d’escola, la nostra font d’inspiració pedagògica són les observacions sobre el moviment lliure i el desenvolupament infantil de la pediatra hongaresa Emmi Pikler.

Com treballem?:

• Respectem a l’infant com a persona, única, bona i competent.
  • Oferim un espai i materials adequats a les necessitats dels infants, en un ambient motivador que facilita el seu desenvolupament harmònic.
  • Potenciem el joc lliure i la conquesta de l’autonomia basada en la iniciativa de l’infant. Aprenem de les petites coses de la vida quotidiana.
  • Som constants en les nostres actituds educatives, així proporcionem seguretat i confiança als vostres fills/es.

Què hi trobareu a l’escola bressol?:

• Suport per educar el vostre fill/a en un entorn diferent del familiar.
  • Un espai per relacionar-vos amb altres famílies.
  • La possibilitat de participar en l’escola i col·laborar-hi aportant els vostres coneixements i habilitats.

VOLEM QUE L’INFANT CREIXI I SIGUI FELIÇ A L’ESCOLA.

ESTEM APRENENT A SOCIALITZAR NOS

LES MOSSEGADES són habituals entre els n
Documento Microsoft Word 47.0 KB