Festes i activitats

La Castanyada

Oberta a la participació i col·laboració dels pares i mares.

Aquest curs 2016/2017 la Laura col·laboradora  de l'AMPA es va disfressar de castanyera. Va visitar les aules de l'escola bressol i va repartir castanyes als infants i les famílies.

La Castanyada

Oberta a la participació i col·laboració dels pares i mares. Alguns membres de l'AMPA es disfressen de castanyeres i reparteixen les castanyes als infants.

Cagar el Tió

Es realitza per grups-classe i es fa amb petit grup per afavorir la tranquil·litat. El present del tió és de caràcter educatiu un llibre sobre l'hivern o sobre el tió. (a nivell intern)

Els Reis

El mateix divendres per la tarda els patges reials al pati de l'escola recullen les cartes dels infants. Tres membres de l'AMPA es disfresen i donen un petit detall per a cada nen/a.

Oferim per berenar xocolata desfeta i melindros.

Carnestoltes

Amb la participació dels pares i mares, ens difressem i es fa una Cercavila pels voltants de l'escola acompanyats de les gralles, els timbalers i el gegant "Quimet".

Diada de Sant Jordi

Amb la participació i col·laboració dels pares i mares es proposa l'escenificació de la llegenda de Sant Jordi i després berenem tots junts.

Festa Fi de Curs

Amb la col·laboració de l'AMPA es busca un grup d'animació infantil i amb les aprotacions de les famílies de l'escola bressol i l'Ajuntament s'ofereix berenar.

Sortides i excursions

Les sortides i excursions previstes són:

Grups de 2-3 anys:

• Excursió a la granja: Can Pau.
  • Sortida al Escola Montserrat: tots els alumnes que faran P-3.

Conjuntes, tots els infants de l'escola:

• Petita cercavila per carnestoltes amb les disfresses proposades.
  • Berenada de dijous gras (a nivell intern).
  • Sortida al PLANETA MÀGIC, tots els infants i les educadores de l’escola.