L'AMPA Confetti

L’AMPA és l’associació de mares i pares de l’escola bressol.

Podem formar part de l’AMPA tots aquells pares i mares que tenim ganes de col·laborar, participar i millorar en l’educació, el funcionament i l'organització de l’escola dels nostres fills i filles; o pel sol fet de tenir l’infant a la mateixa.

A l’ampa, s'hi pot participar de qualsevol manera, activa o passiva: amb la presa de decisions, aportant idees o únicament amb el pagament de la quota.  Qualsevol cop de mà és important per als nostres fills i filles!

L'únic requisit per associar-se a l'AMPA és satisfer la quota (anual i per família a l'escola).

L’AMPA organitza vàries activitats durant l’any escolar, com la Castanyada, els Patges Reials, el Carnestoltes, Sant Jordi, la festa de final de curs...

Però també potenciem la participació dels pares en activitats internes com els shows del divendres (on hi poden participar les famílies explicant contes, cantant cançons o fent activitats per als nens), fer d'interlocutors entre pares i mares i l’escola així com mantenir a les famílies  informades de tot el que fan els petits.

L’ampa també proporciona recursos als infants, els regala llibres i material didàctic durant l’any.

Necessitem les idees de tots els pares i mares!